Easter eggs 5th year Infant Education(2nd Term)
We take advantage of this activity not only to play this simple game, but also to assess the communicative competence through this speaking and listening activity.
Aproveitamos esta actividade, non só para xogar a este sinxelo xogo, senon tamén para avaliar a competencia comunicativa nos alumnos/as a través desta actividade de falar e escoitar.
This is a simple game from which we can notice the benefits of repetition which is an essential key to the physical development of a child’s brain. We are using a drilling technique used in the ESL classes for many years by placing emphasis on repeating structural patterns through oral practice (in this specific case, we are using typical simple easter vocabulary). Regarding to audio-lingual method approaches, drilling means listening to a model, provided by the teacher (or from other resources) and repeating what is heard in a controlled manner. Our stuffy toy (Peter Cottontail) helps us, not only with repetitions, but also with a variety of forms by increasing the likelihood of reaching those children with different learning styles and by providing a more comprenhensive understanding of concepts. We are using our senses to gather information and then process it in our memory. This is an important dynamic and exploration stage where these pupils are processing information in a kinesthetic (or hands-on) way. They are learning by touching, but we are also using their sense of hearing (Auditory learners) and sight (visual learners) as a key tool for a global processing. So,in this simple drill for ESL kindergarten pupils, we get repetition in a variety of forms. In this way, the repetitions work together in company in a Kinesthetic, visual and auditory process.
Este é un sinxelo xogo a partires do cal podemos entender as vantaxes da repetición, que é esencialmente clave para o desenvolvemento físico do cerebro dun neno/a. Estamos a usar un exercicio con técnica de "drill" (repetición) usados nas clases de ESL durante anos, poñendo énfase na repetición de patróns estructurais a través da práctica oral (neste caso concreto, estamos usando vocabulario sinxelo e típico da Pascua). Atendendo aos enfoques con métodos audiolinguais, os exercicios de "drilling" significan escoitar un modelo, proporcionado polo profesor (ou outros recursos) e repetir o que é escoitado dun xeito ou práctica controlada. O noso xoguete de pelúcia (Peter Cottontail) axudanos, non só cas repeticións, senon tamén de outros moitos xeitos, aumentando a probabilidade de chegar a eses neno/as con diferentes estilos de aprendizaxe e que contén unha comprensión máis ampla dos conceptos. Utilizamos os nosos sentidos para recoller información e, a continuación, procesa-la na nosa memoria. Esta é unha importante etapa dinámica e de exploración onde estes alumnos/as están a procesar información dun xeito cinestésico (ou práctico). Están aprendendo tocando, pero tamén estamos a usar o seu sentido da audición (alumnos/as auditivos) e da vista (alumnos/as visuais) como unha ferramenta clave para unha transformación global. Así, neste sinxelo "drill" para alumnos/as de infantil do inglés como segunda lingua, temos a repetición nunha variedade de formas. Deste xeito, as repeticións traballan xuntas en compañía unhas das outras nun proceso cinestésico, visual e auditivo.
Further information:Why use games in learning English?
No comments:
Post a Comment