Wednesday 25 January 2017

Peace day '17: Speaking 6th year


PEACE DAY :
Infant Education
6TH YEAR


We take advantage of this activity not only to play this game, but also to assess the communicative competence through this speaking and listening activity.
The daily routines of a ESL Kindergarten classroom are ideal to building the language foundation in our class. Through calendar routines and interactions, the "The word of the day"", rhymes, chants and songs, ESL pupils will develop a common vocabulary and set of structures useful in this setting. Nevertheless, these kids need more than patterned language and routines. They need to experience situations where they will take risks with language and interact with others to collaborate on meaningful and purposeful tasks. With support, they will learn the language as they play, talk, and think together. Such a rich, play-based kindergarten environment supports oral language and a primary communicative development as well as the growth of creativity, problem-solving, and social interaction.

Aproveitamos Esta actividade, non só para xogar a este xogo, senon tamén para avaliar a competencia comunicativa nos alumnos/as a través desta actividade de falar e escoitar. As rutinas diarias dunha clase de inglés en infantil son ideais para a construción dos fundamentos da lingua. A través de rutinas de calendario e interaccións, a "palabra do día", rimas, cancións e música, os alumnos/as de "ESL" desenvolverán un vocabulario común e un conxunto de estruturas útiles neste escenario. Con todo, estos nenos/as necesitan máis que a linguaxe estandarizada e rutinas. Precisan probar situacións en que eles van asumir riscos coa linguaxe e interactuar con outros/as compañeiros/as para colaborar en tarefas significativas e con un claro propósito. Con apoio, van aprender a lingua como un xogo, falando e pensando xuntos/as. Este ambiente de infantil baseado no xogo apoia a linguaxe oral para o desenvolvemento dunha comunicación primaria, así como o crecemento da creatividade, resolución de problemas, e interacción social.


No comments:

Post a Comment